دلم تنگه...........

دلم تنگه...........




سلام بر مولاي دل ها....

سلام بر آن آقايي كه خيلي غريب است

سلام بر مولايي كه جهان منتظر اوست...

مهدي ام

امشب دلم هوايت را كرده...

به خود گفتم تا بيايم برايت بنويسم

انگار واژه ها خود مي خواهند در كنار هم قرار بگيرند و براي مولاي خود بنويسند

به به بر اين عشق بازي

مهدي ام دوست ت دارم...





:: برچسب‌ها: دلم , تنگه , آقا , ظهور , بقیه الله , امام , زمان , صاحب , حجت , مهدی , عشق ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : قبادی- خلیلی
تاریخ : جمعه 5 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
خادم الحسين در تاریخ : 1393/4/12/4 - - گفته است :
سلام وبتون واقعا زيباس از همه نظر عاليست
منتظر شما هستيم با نظرات و پيشنهادات خمود ما را در اين راه ياري فرماييد.
http://rahpoyan-alavy.loxblog.com/
اگر مايل بوديد خبر بدين تبادل لينك كنيم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: